FAQ - częste pytania i odpowiedzi

1. Czy i-kartony.pl jest producentem opakowań czy jedynie hurtownią - pośrednikiem?

W 2008 roku uruchomiliśmy własną produkcję opakowań z tektury, dlatego kupując w naszym sklepie i hurtowni masz pewność, że omijasz pośredników i oszczędzasz na ich marży. Więcej o naszej firmie i zakresie działalności możesz przeczytać tutaj.

2. W ofercie sklepu nie ma kartonów o wymiarach jakich szukam - czy mogę je zamówić?

Jak najbardziej jest taka możliwość, jednak obowiązuje minimum produkcyjne, tj. najmniejsza ilość, w jakiej możemy wyprodukować dany rodzaj opakowania. Aby dowiedzieć się jakie jest minimum, wystarczy się z nami skontaktować i podać konkretne wymiary kartonów oraz określić fason (rodzaj konstrukcji), ponieważ głównie od tego to minimum zależy - czytaj więcej.

3. Czy mogę zamówić pudełka kartonowe z logo firmy?

Tak, jedną z naszych usług jest wykonywanie nadruków, ale warunkiem jest zamówienie minimum 500 szt. takich pudełek - czytaj więcej.

4. Czy chcąc dokonać zakupu w sklepie muszę się zarejestrować?

Nie jest to konieczne, ale zalecamy założenie konta, dzięki czemu przy kolejnych zakupach nie trzeba ponownie wypełnieć formularzy adresowych i także jest możliwość otrzymania dodatkowych przywilejów.

5. Jakie są koszty dostaw?

Koszt dostawy zależy głównie od gabarytów zakupionych produktów, tj. zależy od tego w ilu paczkach kurierskich muszą zostać wysłane. Standardowe koszty przesyłek podajemy tutaj, a koszt dostawy konkretnych produktów, łatwo można przeliczyć, dodając je do koszyka. Wyświetli się wówczas podsumowanie z łączną kwotą do zapłaty.

6. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, towar można odebrać z naszego magazynu własnym transportem, jednak uprzednio należy złożyć zamówienie poprzez sklep, wybierając taką właśnie opcję dostawy.

7. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Zasadniczo nie przyjmujemy zamówień w tej formie ze względu na możliwość pomyłki np. podczas dyktowania danych adresowych. W wyjątkowych sytuacjach jednak jest taka możliwość, ale tylko dla Klientów wcześniej zarejestrowanych, gdyż ich dane posiadamy już w bazie systemu.

8. Interesuje mnie zakup hurtowy - jak mogę go zrealizować?

Zamówienia hurtowe należy składać wyłącznie poprzez pocztę elektroniczną, wysyłając e-mail na adres arek@igopak.com.pl.

9. Od jakich ilości produktów obowiązują niższe ceny - hurtowe?

W przypadku opakowań tekturowych z kategorii Kartony klapowe i Pudełka fasonowe, niższa cena jest możliwa przy zakupie powyżej 1000 szt. i ta ilość dotyczy każdego rozmiaru z osobna. Ogólne informacje na temat hurtu pozostałych produktów podajemy tutaj.

10. Czy jest możliwość płatności z odroczonym terminem?

Przy pierwszych 3-ech transakcjach obowiązują standardowe warunki określone na podstronie Wysyłka i płatności. Przy kolejnych, można wnioskować o realizację zamówień z odroczonym terminem zapłaty do 7 lub maksymalnie 14 dni.

11. Czy przy stałej współpracy można liczyć na rabaty?

Jeśli zamówienia są cykliczne i o odpowiednio dużej wartości, można ubiegać się o przydzielenie rabatu, jednak nie ma tu sztywnych reguł ponieważ za każdym razem warunki ustalane są indywidualnie.

Zdajemy sobie sprawę, że podobnych a także innych pytań może być wiele więcej, zapraszamy zatem do ich zadawania poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.


Domek - ikonkaStrona główna