Znajdź odpowiedzi na nurtujące pytania lub skorzystaj z naszych porad:
Zawsze chętnie doradzamy!
1. Czy i-kartony.pl jest producentem opakowań czy jedynie hurtownią - pośrednikiem?
W 2008 roku uruchomiliśmy własną produkcję kartonów i różnych opakowań z tektury, dlatego kupując w naszym sklepie i hurtowni masz pewność, że omijasz pośredników i oszczędzasz na ich marży. Więcej o naszej firmie i zakresie działalności możesz przeczytać tutaj.
2. W ofercie sklepu nie ma kartonów o wymiarach jakich szukam - czy mogę je zamówić?
Jak najbardziej jest taka możliwość, jednak obowiązuje minimum produkcyjne, tj. najmniejsza ilość, w jakiej możemy wyprodukować dany rodzaj opakowania kartonowego. Aby dowiedzieć się, jakie jest minimum produkcyjne, wystarczy się z nami skontaktować i podać konkretne wymiary kartonów oraz określić fason (rodzaj konstrukcji), ponieważ głównie od tego to minimum zależy - czytaj więcej.
3. Czy mogę zamówić pudełka kartonowe z logo firmy?
Tak, jedną z naszych usług jest wykonywanie nadruków na pudełkach i kartonach, ale warunkiem jest zamówienie minimum 500 szt. opakowań z nadrukiem w postaci, np. logo firmy, bądź też innej grafiki - czytaj więcej.
4. Czy chcąc dokonać zakupu w sklepie muszę się zarejestrować?
Nie jest to konieczne, ale zalecamy założenie konta, dzięki czemu przy kolejnych zakupach nie trzeba ponownie wypełnieć formularzy adresowych i także jest możliwość otrzymania dodatkowych przywilejów.
5. Jakie są koszty dostaw?
Koszt dostawy zależy głównie od gabarytów zakupionych produktów, tj. zależy od tego w ilu paczkach kurierskich muszą zostać wysłane. Standardowe koszty przesyłek podajemy tutaj, a koszt dostawy konkretnych produktów, łatwo można przeliczyć, dodając je do koszyka. Wyświetli się wówczas podsumowanie z łączną kwotą do zapłaty.
6. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, towar można odebrać z naszego magazynu własnym transportem, jednak uprzednio należy złożyć zamówienie poprzez sklep, wybierając taką właśnie opcję dostawy.
7. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zasadniczo nie przyjmujemy zamówień w tej formie ze względu na możliwość pomyłki np. podczas dyktowania danych adresowych. W wyjątkowych sytuacjach jednak jest taka możliwość, ale tylko dla Klientów wcześniej zarejestrowanych, gdyż ich dane posiadamy już w bazie systemu sklepu.
8. Interesuje mnie zakup hurtowy - jak mogę go zrealizować?
Zamówienia hurtowe należy składać wyłącznie poprzez pocztę elektroniczną, wysyłając do nas e-mail - Kontakt.
9. Od jakich ilości produktów obowiązują niższe ceny - hurtowe?
Te kwestie rozpatrujemy indywidualnie, tym niemniej w przypadku opakowań tekturowych z kategorii Kartony klapowe i Pudełka fasonowe, niższa cena jest możliwa przy zakupie powyżej 1000 szt. i ta ilość dotyczy każdego rozmiaru z osobna. Ogólne informacje na temat hurtu pozostałych produktów podajemy tutaj.
10. Czy jest możliwość płatności z odroczonym terminem?
Przy pierwszych 3-ech transakcjach obowiązują standardowe warunki określone na podstronie Wysyłka i płatności. Przy kolejnych, można wnioskować o realizację zamówień z odroczonym terminem zapłaty do 7 lub maksymalnie 14 dni.
11. Czy przy stałej współpracy można liczyć na rabaty?
Jeśli zamówienia są cykliczne i o odpowiednio dużej wartości, można ubiegać się o przydzielenie rabatu, jednak nie ma tu sztywnych reguł ponieważ za każdym razem warunki ustalane są indywidualnie.
Zdajemy sobie sprawę, że podobnych a także innych pytań może być wiele więcej, zapraszamy zatem do ich zadawania poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
FIRMA REMONTOWA
PERFEKT
Remonty i wykończenia wnętrz w Łodzi i w Pabianicach
Szeroki zakres usług!